Garantie en klachten
Uiteraard is het mijn intentie om je bestelling in topconditie aan te leveren! Toch kan het gebeuren dat een bestelling beschadigd raakt tijdens het transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Stuur in dat geval een mail naar info@blijedingetjes.nl met de volgende informatie:

- bestelnummer
- omschrijving klacht
- evt. foto van het betreffende product / zending

Ik zal er dan alles aan doen om dit op te lossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.